نمایه نویسندگان

ا

  • ادیب فر، فروزان تاثیر نظام نوین آموزشی عصرقاجار برشیوه‌ی تاریخ نگاری ایرانیان [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]
  • اسمی جوشقانی، زهرا واکاوی مفهوم هویت ملی و مولفه‌های آن در کتاب تاریخ پایه دهم [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 66-80]
  • الهامی طالشمیکائیل، پژمان کارکرد مسائل حقوقی در بررسی و آموزش مسائل تاریخی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 85-100]

پ

  • پروین، نادر مقایسه جایگاه فلسفة علم تاریخ در ایران عصر صفوی و اروپا ی قرون وسطی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 101-122]

ج

  • جوادی نیا، حسن تاریخ نگاری در دورۀ فاطمیان با تکیه برکتاب فضائل مصر و اخبارها و خواصها ابن زولاق [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]

ر

  • رضوانی، ریحانه کاربرد هوش مصنوعی در آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
  • رومانی، سعید چگونگی تدریس درس«جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو»: رویکرد درس پژوهی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 38-52]

س

  • سپهوند، اسفندیار چگونگی تدریس درس«جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو»: رویکرد درس پژوهی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 38-52]
  • سعیدی، وحید تحلیل رویکرد کتاب تاریخ یازدهم انسانی نسبت به مؤلفه‌های هویت ملی و مذهبی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 72-84]
  • سلیمانی، میثم برنامه درسی تاریخ و نقش آن در شکل‌دهی باورها و افکار دانش‌آموزان نسبت به هویت و فرهنگ ملی کشورشان [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 17-24]
  • سلیمانی، میثم چگونگی آموزش تاریخ به کودکان با تأکید بر نقش تربیتی آن [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 25-37]

ش

ع

  • عالی پور، کامین بررسی نقش گزاره‌های توصیفی _ نمایشی در آموزش تاریخ با تکیه بر داستان حسنک وزیر در تاریخ بیهقی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-42]
  • عربان، شجاع چگونگی تدریس درس«جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو»: رویکرد درس پژوهی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 38-52]
  • عزیزیان، علی چگونگی آموزش درس تاریخی زندگانی اسکندر در سه روایت فردوسی، نظامی و پلوتارک [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 28-56]

ف

  • فرجی، زاهد آموزش ترکیبی؛ برداشت‌ها و باورهای معلمان تاریخ [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-27]
  • فولادی پور، فضل اله ارزشیابی مستمر و ایجاد فرصت‌های یادگیری در بهبود آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]

ق

  • قاسم زاده، افتخار معرفی مراکز علمی شیعیان در دوره‌ی آل‌ بویه [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 75-93]
  • قاسم زاده، افتخار برنامه درسی تاریخ و نقش آن در شکل‌دهی باورها و افکار دانش‌آموزان نسبت به هویت و فرهنگ ملی کشورشان [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 17-24]
  • قاسم زاده، افتخار چگونگی آموزش تاریخ به کودکان با تأکید بر نقش تربیتی آن [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 25-37]

گ

  • گچکوب زاده، ابوالفضل چگونگی تدریس درس«جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو»: رویکرد درس پژوهی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 38-52]

م

  • مختاری، سید علی محمد کاربرد هوش مصنوعی در آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
  • موسوی، ستاره بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری در درس تاریخ بر مهارت‌های فراشناختی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
  • میرزاوند، مسلم بررسی نقش کتابخانه های عمومی در پژوهش‌های دانش آموزی- مطالعه موردی(تحقیقات تاریخی) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 57-71]

ن

  • نجف زاده، آمنه تجربه زیسته یک دبیر در افزایش جذابیت درس تاریخ [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-74]
  • نیک پور، بابک چگونگی تدریس درس«جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو»: رویکرد درس پژوهی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 38-52]