ا
-
ادیب فر، فروزان
تاثیر نظام نوین آموزشی عصرقاجار برشیوهی تاریخ نگاری ایرانیان [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]
-
اسمی جوشقانی، زهرا
واکاوی مفهوم هویت ملی و مولفههای آن در کتاب تاریخ پایه دهم [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 66-80]
-
الهامی طالشمیکائیل، پژمان
کارکرد مسائل حقوقی در بررسی و آموزش مسائل تاریخی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 85-100]
پ
-
پروین، نادر
مقایسه جایگاه فلسفة علم تاریخ در ایران عصر صفوی و اروپا ی قرون وسطی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 101-122]
ج
-
جوادی نیا، حسن
تاریخ نگاری در دورۀ فاطمیان با تکیه برکتاب فضائل مصر و اخبارها و خواصها ابن زولاق [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 43-59]
ر
-
رضوانی، ریحانه
کاربرد هوش مصنوعی در آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
-
رومانی، سعید
چگونگی تدریس درس«جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو»: رویکرد درس پژوهی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 38-52]
س
-
سپهوند، اسفندیار
چگونگی تدریس درس«جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو»: رویکرد درس پژوهی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 38-52]
-
سعیدی، وحید
تحلیل رویکرد کتاب تاریخ یازدهم انسانی نسبت به مؤلفههای هویت ملی و مذهبی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 72-84]
-
سلیمانی، میثم
برنامه درسی تاریخ و نقش آن در شکلدهی باورها و افکار دانشآموزان نسبت به هویت و فرهنگ ملی کشورشان [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 17-24]
-
سلیمانی، میثم
چگونگی آموزش تاریخ به کودکان با تأکید بر نقش تربیتی آن [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 25-37]
ع
-
عالی پور، کامین
بررسی نقش گزارههای توصیفی _ نمایشی در آموزش تاریخ با تکیه بر داستان حسنک وزیر در تاریخ بیهقی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 29-42]
-
عربان، شجاع
چگونگی تدریس درس«جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو»: رویکرد درس پژوهی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 38-52]
-
عزیزیان، علی
چگونگی آموزش درس تاریخی زندگانی اسکندر در سه روایت فردوسی، نظامی و پلوتارک [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 28-56]
ف
-
فرجی، زاهد
آموزش ترکیبی؛ برداشتها و باورهای معلمان تاریخ [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-27]
-
فولادی پور، فضل اله
ارزشیابی مستمر و ایجاد فرصتهای یادگیری در بهبود آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 1-16]
ق
-
قاسم زاده، افتخار
معرفی مراکز علمی شیعیان در دورهی آل بویه [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 75-93]
-
قاسم زاده، افتخار
برنامه درسی تاریخ و نقش آن در شکلدهی باورها و افکار دانشآموزان نسبت به هویت و فرهنگ ملی کشورشان [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 17-24]
-
قاسم زاده، افتخار
چگونگی آموزش تاریخ به کودکان با تأکید بر نقش تربیتی آن [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 25-37]
گ
-
گچکوب زاده، ابوالفضل
چگونگی تدریس درس«جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو»: رویکرد درس پژوهی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 38-52]
م
-
مختاری، سید علی محمد
کاربرد هوش مصنوعی در آموزش تاریخ [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 53-65]
-
موسوی، ستاره
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری در درس تاریخ بر مهارتهای فراشناختی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-28]
-
میرزاوند، مسلم
بررسی نقش کتابخانه های عمومی در پژوهشهای دانش آموزی- مطالعه موردی(تحقیقات تاریخی) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 57-71]
ن
-
نجف زاده، آمنه
تجربه زیسته یک دبیر در افزایش جذابیت درس تاریخ [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 60-74]
-
نیک پور، بابک
چگونگی تدریس درس«جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو»: رویکرد درس پژوهی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 38-52]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد